Sara Rompompei Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Mini er snart 1 år. Var på babyproffsen forrige uke, der hadde de den på tilbud. Den så jo såå deilig ut. Men.... Jeg har termopose fra tidligere og så har jeg en tynn "pose" som hører til vogna. Vet jeg kan klare meg uten, så det jeg er interressert i å høre er om dere synes den var verdt pengene sine. Og hvor lenge dere brukte den. Er den så deilig som den så ut som? Er den så fin at dere hadde giddet å kjøpe den når barnet var 1 år liksom... Evt om noe sånt går an å selge etter bruk...
rødhette* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Den er så deilig som den ser ut som, ja. Hvis jeg var fornøyd med posen jeg hadde fra før, hadde jeg ikke giddet kjøpe den da han var 1 år. Men hadde jeg ikke vært fornøyd hadde jeg gjort det. Men nå kjøpte vi den før han ble født... Ja, den går da fint an å selge etter bruk, hvis den er i fin stand. Lillegutt sin pose er snart 1 år gammel, men den er like fin den
Sara Rompompei Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er forsåvidt fornøyd med termoposen. Men jeg har måttet bruke bobledress i den. Det trenger jeg vel ikke med Odenwäter posen vil jeg tro... Og så matcher den vogna jeg hadde før, tihi Jeg brukte den ikke da han var baby i fjor vinter. Da holdt det lenge med bag, ull-skinn og dyne med trekk over. Men det er han jo for stor til nå. Flere erfaringer?
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 hei rultepulte! vurderer og kjøpe en ny pose jeg også,da snuppa begynner å bli for stor til lammeskinnsopsen..hva koster duposen på tilbud? hvordan ser den ut? har sett litt på ajungilak sin knøtte pose,den er rimeligere enn f eks en voksi pose..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Cornelia har den posen:) Ikke fått prøvd den ennå, men den kjennes herlig ut! Vi kjøpte den lange, og hun har gooood plass nedi den Cornelia er 19 mnd;) Betalte 1400 for den:)
Sara Rompompei Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 På Babyproffsen i Tøcksfors kostet den 1250 nok eller 1400 sek. Den var ganske lang, så det var nok den lange varianten om det finnes fler. De hadde i rød, grå, svart og blå om jeg ikke husker helt feil Den er ensfarget og med en bamsefigur inni der hvor de skal ligge Og så var det hull til seler og noe å binde bak slik at den ikke sklir. Den så skikkelig deilig ut og jeg fikk såå lyst til å kjøpe hihi. Spørs om det ikke blir en ny Harry-tur på meg strax
Sara Rompompei Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Noen flere erfaringer her?
Forskeren Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Vi kjøpte etter 9 mnd, for den posen passet bedre i sportsvogna enn i bagen, og vi hadde gammel saueskinnspose i bagen de første mnd (har vinterbarn). Posen ble brukt vinterhalvåret så lenge hun sov i vogna på dagtid (til 2,5 år). Nå har lillebror arvet og allerede tatt i bruk posen, så tilsammen blir den jo godt brukt her i alle fall!
Sara Rompompei Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for svar. Akkurat noe sånt jeg ville vite. Dvs at jeg kan regne med å bruke posen 2 vintre... Har ingen som kan arve den da, for dette er sistemann. Men det skulle vel ikke være helt umulig å få solgt den etterpå vil jeg tro. Blir jo liksom ikke slitt sånne ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå