kattungen Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Melder meg inn her igjen etter oppdaget MA i dag 12+3. Skulle ønske det var oppdaget før, men sånn er det. Var på UL i uke 7 og da var alt bra. Skal på sykehuset i mrg tidlig til utskrapning. Det er hvertfall hyggeligere her en på 1. tri:) Vi sees!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, så leit a:-( jeg har vært igjenom det samme.. ikke morsomt. Lykke til..Og håper neste holder seg der inne helt fram til fødtselen..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 uff så grusomt. vet så inderlig godt hva du gjennomgår nå. håer av hele mitt hjærte at d går bra med dere og at dere får en ny spire raskt! ta deg fri fra jobb iallefall en uke å ta deg tid til å bearbeide d som har så urettfærdig skjedd med dere.
kattungen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for støtte. Jeg håper jeg kommer meg fort igjen. Har heldigvis en 1-åring som lager munter stemning her hjemme!
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Trøsteklem til deg!!! Vet hvordan det er å miste, mistet selv i uke 12 i fjor. Når man har kommet såpass langt har man rukket å legge planer og tenkt på det som skal komme en stund. Håper du blir raskt gravid igjen og at spiren blir hos deg i 9 mnd
kattungen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk, det var hyggelig svart. Håper det samme med deg og alle her inne. Ja, man er i gang med å planlegge både i forhold til hjemme og jobb. Og har sluppet nyheten, ikke moro å ta de telefonene og fortelle den dårlige nyheten. Jammen glad for sms:)
ambumamma Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 uff det var leit og høre. har selv miste i uke 14 og 11+6. så vet hvor tøft det er når man har kommet et godt stykke på vei. ønsker deg lykke til imårra og håper du raskt igjen er gravid og at den da sitter hele løpet ut :-)
kattungen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2007 Takk:) Så snille dere er som tenker på meg etter alt dere har opplevd selv. Ønsker dere alt godt og spire som sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå