Gå til innhold

Ka det va me kanel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huska kje heilt. Skulle det vere me på å sette i gang fødselen? Er på overtid og dritlei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har iallefall jeg lest,så her er det epler i terninger,men kanel og sukkerhver kveld (1 minutt i mikroen)

 

Så slipper du grøt,men mener at også rømmegrøt skulle være bra for å sette i gang,så hvis du liker grøtsåklin til:-)

Skrevet

Har også hørt dette, men må bare si at jeg har spist havregrøt med sukker og kanel så og si hver morgen i hele svangerskapet ( og de siste 18 årene), så hvis det skulle være så enormt virksomt, så hadde det vært en prematur baby her.

Skrevet

Jeg har kjøpt kanelstenger som jeg koker te på. Smaker faktis veldig godt, men ingen tegn til at noe skal skje her enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...