Knøtte79 med nr2 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Huska kje heilt. Skulle det vere me på å sette i gang fødselen? Er på overtid og dritlei....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, det har iallefall jeg lest,så her er det epler i terninger,men kanel og sukkerhver kveld (1 minutt i mikroen) Så slipper du grøt,men mener at også rømmegrøt skulle være bra for å sette i gang,så hvis du liker grøtsåklin til:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Har også hørt dette, men må bare si at jeg har spist havregrøt med sukker og kanel så og si hver morgen i hele svangerskapet ( og de siste 18 årene), så hvis det skulle være så enormt virksomt, så hadde det vært en prematur baby her.
Mor til en stor og en liten Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har kjøpt kanelstenger som jeg koker te på. Smaker faktis veldig godt, men ingen tegn til at noe skal skje her enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå