2barnsmamma og hestemamma Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Wish me luck alle sammen?Kjenner jeg er litt nervøs....
jente08ogspire:) Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Skal på UL i morgen jeg også, litt nervøs her også. Masse lykke til!
mamman til karen elisabet. Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Lykke til begge to! 14 dager i morgen skal jeg på den ordinære ul jeg også, men har sett min lille 3 ganger alt jeg da.
jente08ogspire:) Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk for det! Har sett min lille en gang før jeg også!
Vårgutten-08 <3 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Lykke til begge to ja:) Det går nok kjempe bra. Skjønner dere er nervøse da, er kjempe nervøs selv.. Skal om 1 uke jeg da :/ Klem
mamiladi Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skal også på UL i morgen tidlig Har sett den lille en gang før så jeg gleder meg veeeeldig mye nå! Jeg holdt på å dette av stolen (om det hadde vært mulig i gynekologstol ...) da jeg så babyen for første gang, jeg ble overrasket selv om jeg visste 100% at jeg er gravid. Litt teit men det er første gang.. Det var en uutrolig god følelse å se at babyen trives inni magen kjenner en sentimental tåre i øyekroken. Gleder meg til å se hvor mye større babyen er i morgen, og om vi kanskje klarer å se om det er jente eller gutt. Når er påsken neste år? Jeg lurer litt på om jeg også får en påskebaby. Masse lykke til
Lilalady Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Lykke til begge to! Var på ultralyd i dag på ullevål og fikk se en alldeles fin liten gutt :-). Helt fantastisk!
Gjest mphs Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Påsken er rundt 20 mars 2008. Jeg trodde jeg skulle få påskebaby, men etter ul i dag er terminen min den 28. mars. Så dat blir det nok etter påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå