Gå til innhold

Privat UL i trondheim, hvor kan jeg bestille dette ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få utført dette. Er i en litt kinkig situasjon, så vil vite at alt er greit før jeg fortelle noe til sjefen min. Er leder hvor jeg er selv og mye handler om bemanning utover vinteren noe vi ikke får pr i dag. Har fått bekkenløsning igjen til gangs og vet ikke om jeg klarer å være her 100% så mye lengre. Er 13 uker på vei og har ei lita tulle fra før, så ikke så mye engergi her i gården nei. Derfor vil jeg sjekke at alt er bra før jeg sier noe til de øverste lederne, så kan noen angebefale en plass hvor jeg kan ta priv. UL, og vet dere noe om ventetid på slikt ??

Takknemelig for svar : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medicus gir privat ul tror jeg..

Skrevet

Hei:)

Jeg var på priv. UL på Aleris på Møllenberg i trondheim. Men når jeg tenker meg om så har vel de kun innvendig å da lurer jeg på om 13 er for langt på vei. Men der får man nesten komme på timen tror jeg. Ellers har jeg hørt at de er flinke på Medicus senteret ved prinsen kino (litt nedefor, ved sukkerhuset). Går vel også an å ringe noen private gynekologer. Har sett her inne at noen har gjort det. Eller kan du jo bønnfalle legen din om en for tidli UL:)

Lykke til

Skrevet

Hei. Jeg har bestillt meg 3D UL på medicus. Men vet også at diverse gynokologer har UL på kontoret, å da er dette en vanlig svangerskapskontroll. Det eneste du betaler er 50 kr i egenandel.. så får du UL hver gang du er der. Da anbefaler jeg i allefall DR.Brodtkorb.

han er en litt eldre mann, men veldig koselig. Lykke til!

Skrevet

Jeg var på tidlig UL hos Dr. Brodtkorb i Innherredsveien (rett ved Solsiden). Det koster ca 500kr og han hadde ikke så innmari lang venteliste som f.eks. Medicus når jeg var der for noen måneder siden.

Skrevet

Jeg var på Aleris på Møllenberg, kostet 800 kroner. Da jeg ringte opplyste vedkommende at de bare tok ultralyd opp til 12-13 uke. Da jeg spurte legen sa han at det var feil, men at de før 12-13 uke kun tar innvendig UL og etterpå vanlig UL. Var forresten veldig fornøyd med undersøkelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...