Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg begynte så vidt, men så orket jeg plutselig ikke...prøver å gå tur hver dag, men har ikke den store treningsøkten som jeg kanskje burde ha. Hva gjør dere? Jeg er ikke stor, men heller ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut....mye valpehud igjen etter graviditeten. Har dere dårlig samvittighet? Hvordan klarer dere komme dere ut på trening? Noen gode råd eller tips jeg kan få for å øke motivasjonen min???
Gjest Ut på tur Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Er det lenge siden du har født ? Tar jo tid for kroppen å venne seg til alt det nye med baby, ujevne døgnrytmer, amming osv Jeg må vente litt pga keisersnitt, men mitt beste tips til deg er å legge inn noen små få øvelser når du kommer hjem og har gått tur. Husk at litt er bedre enn ingenting Hva med å danse med babyen på armen...med dype knebøy. Det elsker babyen og er god trening for deg
Annemor83 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg går på mor/barn trim. Det er sånn passe tungt for oss som har små og ikke nødvendigvis er blodtrimmet fra før. Så har du jo med babyen da, og det er jo veldig koselig. Her i Lillesand foregår det på formiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå