Gå til innhold

Noen som har sett filmen Sicko med Michael Moore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den på kino forrige uke.... Bra film, men det er skremmende å se hvordan de egentlig lever der borte! Vi har det godt her i Norge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veeeeldig bortskjemte...

Jeg har hørt om gravide som ikke vet sin egen termindato, for de har ikke vært til noen legekontroller..

Når det gjelder transplantasjoner av organ, er det noe man må betale selv!!!! Sier seg selv hvem som får transplantert organer da..

Jeg så filmen på lørdag. Den er veldig tankevekkende.

Skrevet

Åhhh...jeg vil også se...men er nok en stund til jeg kommer meg på kino - får vente på dvd`en;o)

Skrevet

Nei. Men man bør på generelt grunnlag være forsiktig med å se på noe Michael Moore produserer som dokumentarisk.

Skrevet

At det er "humbug", er det det du mener?

Skrevet

Det kan man vel kalle det.

Michael Moore er svært kontroversiell. Selv om han stort sett har et noenlunde godt poeng med filmene sine, så har metodene hans vært gjenstand for sterk kritikk. Jeg, og ganske mange andre, mener metodene hans er så uredelige at han slett ikke bør klassifiseres som dokumentarskaper, og at det han produserer mister sin verdi. Det er selvsagt opp til hver enkelt å velge hvor bokstavelig de vil ta ham, men det er noe det kan være greit å være obs på.

Ikke dermed sagt at jeg mener USA har et godt helsevesen eller fin våpenlovgivning, altså. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...