Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 trenger litt tips og ideer. Har lyst til å gi noe annet enn det vanlige: klær,tepper o.l til babyen Så trenger litt kreative tips fra dere damer:o)
Sara Rompompei Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Sist jeg var på barselbesøk så strikket jeg et par babysokker og kjøpte en sånn koseklut i fløyel. Det var i hvertfall veldig populært. Det kommer jo litt an på hvor mye penger du skal legge i det da. 1 års forbruk av bleier... Eller 2-3 mnd kanskje Gavekort hos fotograf Spa for mammaen Gavekort på trilleturer så mor får sovet littegrann
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bestilte slike canadaiske "vintersko" for babyer (Stanz?) til en venninnne som fikk baby nå (jente). Kjempekjekk å ha utenpå for å beskytte mot være og vind i en alder man ikke bruker sko. I tillegg tenkte jeg å gå på Riktige Leker å kjøpe et slikt gammeldags smykkeskrin med trekk opp ballerina med musikk. De er skjønne.
ana baroma Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Vi fikk tonnevis med klær, nok til at jeg slipper å handle noe før lenge etter jul iallefall:) men vi fikk også bøker, bestikk og musikk. Både bøker og musikk er kjempestas her i huset iallefall:)
m-mamma Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg ga votter og hals/skjerf fra Nøstebarn til ei lita jente. Hurra, endelig en gave vi har god bruk for, sa mammaen. De hadde stort sett fått rosa kjoler i str 56/62...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå