snartmammatil2! Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hadde det i mitt forrige svangerskap, og lurte på om det er flere av oss? Hadde vært fint å dele erfaringer o.l..
Lejonet Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Har hatt det to ganger, med begge de to siste. Derfor hadde vi egentlig satt en stopper for flere barn, vil ikke gamble med helsa, da jeg ble verre for hver gang (hadde tendenser også først gang). Men nå er det gått 7 år - og nr 4 er på vei. Får veldig god oppfølging av lege, jordmor og sykehus, skal bla på ekstra ultralyd i morgen. Går på kontroll hver 14. dag Så langt ser det fint ut. er nå 23+5
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Jeg hadde det med første svangerskap. Ble satt i gang 2 uker før tiden. Ikke noe med nr 2, der gikk alt greit. Nå er nr 3 på vei og jeg tenker jo litt på det om jeg blir å få det denne gangen. er bare 8+5 uker på vei. får bare vente å se.
vibu2 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk svangerskapsforgiftning ved termin forrige gang, og ble satt igang to dager etter fordi jeg var så dårlig (HELLP). Nå er jeg 5+3 uker på vei med nr to. Skal til lege og jordmor denne uken, fordi jeg er engstelig for å være gravid igjen. Men satser på at jeg ikke blir syk i dette svangeskapet.
jallaba Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde høyt blodtrykk forrige gang, så høyt at jeg ble "tvangsinnlagt" etter ekstra kontroll på sykehuset og satt i gang noen dager for termin. Preeklampsi, er ikke dette da svangerskapsforgiftning? Litt forvirret egentlig, når det bare var blodtrykket og endel væske i kroppen, og gruer litt for denne gangen. Sakl gå på adipol, spå det er vel flere kontroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå