Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 i dag har jeg hatt farget utflod, tidligere kunne det minne om slim med litt blod i - nå er det litt rosa aktig ..er dette den berømte slimproppen eller..? er førstegangs i uke 39 - så takker for svar..
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Kan godt være. Jeg aner ikke, men leste om slimpropp i et blad i dag og det du beskriver ligner på det jeg leste. I tillegg stod det at det var vanlig at den gikk i uke 39
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Regner med at det ikke er noe man skal gjøre med det...annet enn bare å vente på fortsettelsen da... Hodet er festet - den er helt klar til å komme sa legen i dag - jeg er utålmodig etter å møte krabaten fra magen..
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Så spennende! Det nærmer seg for deg din heldiggris! Jeg har ennå 3 uker til termin
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 skal vel være forsiktig med å håpe for mye jeg også...for går jeg fjorten dager over blir det laaaaange dager da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå