Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 men uten melk/ fløte.... noen gode forslag?
Gjest ->>- Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 En søt chilisaus. Det kan du kjøpe i flaske på butikken, eller lage selv ved å mikse riseddik, litt sukker, finhakket chili, finhakket ingefær, litt hakka mynte og en dæsj sennep. Teriyakisaus passer også godt til laks, men jeg foretrekker å marinere den i sausen før steking da.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det var ett godt forslag og den står jo allerde i kjøleskapet:) Takk-takk!!
Bratsj Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes hollandaise er knallgodt til laks :-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Men den inneholder vel melkeproteiner gjør den ikke?
Gjest ->>- Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Snakker vi meieriprodukter generelt, eller bare ren melk og fløte? Hollandaise er basert på mye smør, så om det er alt fra meieriet er det lite optimalt - men det er ikke melk i den (hva poseutgavene inneholder aner jeg ikke).
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 creme fraiche 1 box, to terninger fiskebuljong, hakka rosèpepper...tror det var alt....kanskje litt smør oppi..og mulig det skulle vært bittelitt fløte oppi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå