Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har opplevd noe litt merkelig... To morninger på rad har jeg ligget på ryggen med hånden på magen, og kjent noen " bevegelser" eller hva jeg skal kalle det uten på magen. I ca to uker har jeg kjent bobler i magen er sikker på at det er den lille. Jeg har ikke kjent noen konkrete spark innvendig enda, og synes det er litt rart at jeg skal kjenne spark utvendig da jeg ikke har kjent det innvendig enda.... Jeg er førstegangs og 18+4 er det ikke litt tidlig å kjenne spark utvendig da? Ettersom jeg er førstegangs vet jeg liksom ikke helt hvordan spark kjennes ut heller.. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter... Kan det være luft det jeg har kjent uten på magen? høres litt rart ut det også men.... Sambo har også kjent på magen min og han kjente det han også. Noen som har lignende erfaringer?
ananymous Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Er kanskje individuelt dette, men når jeg kjenner noe utvendig kjenner jeg samtidig noe innvendig, hvis du skjønner hva jeg mener. Så de første gangene jeg kjente noe utvendig foregikk det ved at jeg kjente innvendig "hei, der var det en liten bevegelse", og så la jeg hånda på magen i håp om at det kom flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå