Plutseliten :) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan har det gått med dere idag? Håper alt gikk greit...tenkt masse på dere! Klemmer fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Henger meg på denne:-) Har også tenkt masse på dere idag og håper det har gått fint for både småen og deg:-) Klemmer fra
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hei og takk for tanker:) I dag har vi veid og målt i alle bauger og kanter. Han skal legge inn venflon i kveld fordi han skal få forebyggende antibiotikabehandling intravenøs væskebehandling de kommende dagene. I morgen blir det en travel dag. Møte med lege, ernæringsfysiolog og spes ped. Han gruet seg i dag og var tydelig preget av situasjonen.... Jeg trekker pusten laaaaaangt ned i magen og håper at dette skal passere rimelig smertefritt, og at vi ser snarlig resultater av denne "nazidietten" Jeg oppdaterer i morgen kveld etter inngrepet Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Høres ut som om dere har hatt en slitsom dag! Men som du sier, forhåpentligvis ser dere snart resultater. Lykke til ikveld og imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå