Gå til innhold

fengselsfugl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om damer med "bad-boys"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser vel kanskje på seg selv som "reddende engler"??? Men nei da, de gutta er ikke mulig å forandre...

Skrevet

Altså,nå er Røkke også en eks-fange,men vil ikke akkurat sette han inn under kategorien "bad-boy." Mener du den klassiske kriminelle stereotypen av mannfolk nå?

Jeg hadde ikke ønska meg en fengselsfugl,kan ikke se at det hadde bragt noen fordeler inn i forholdet vårt.

Skrevet

jeg liker "bad-boys", heller bad-boy enn en pappa-gutt!!!

men ikke fengsel-bad-boys...

en fengselsfugl er som anonym over skrvier, ikke en som ville bragt noen fordeler inn iforholdet...

Skrevet

Synes synd i dem. Hvorfor orke/gidde/ville være sammen med en bad-boy? (Forutsetter her ordentlig bad-guy, kriminell og lovstridig:-))

1. Florence Nightingale

2. "Bad-girl" selv

3. Naiv

4. Dum

Skrevet

MaliMali: hvorfor skal man være naiv og dum om man faller for bad-boys?

Skrevet

Spørsmålet var vel hva vi syntes om damer med bay boys.. ikke hvorvidt man faller for de. Alle kan falle for 'feil type mennesker', men ikke alle velger å bli i et slikt forhold.

Jeg skisserer bare mulige grunner for hvorfor damer vil være med 'bad boys'.. og da forutsatte jeg at mennene er hardbarka kriminelle, ikke menn som kan være slemme i ordbruken eller nekter å la seg pille på nesen...

Skrevet

Dumme, usikre, lar seg utnytte, tror ikke de fortjener å ha gode forhold, vet ikke hvordan gode forhold arter seg, for svake til å stå på egne bein så de fortsetter i dårlige forhold på bekostning av livskvaliteten, må ha hjelp av en ny fyr for å skjønne at forholdet er dårlig, og havner rett i et nytt et - uten å bry seg nevneverdig om at de på ett eller annet tidspunkt må rette ryggen og sørge for seg selv. Jeg er full av fordommer mot jenter som faller for og blir hos slike typer, men jeg har da også sett et par eksempler på nært hold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...