Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Nå har jeg hatt magesmerter og diarè siden fredag... Begynner å bli ganske sliten av det.. Vet at det går omgangssyke, jobber i barnehage og har sikkert blitt smittet der. Har heldigvis fri i dag og i morra! Hadde dere villet kontakte lege eller latt det gå over av seg selv? Kan det være skadelig for barnet?
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Lurer også på det. Jeg har også omgangssyke,startet i går kveld med oppkast og diare. Kastet opp 8 ganger i løpet av natta. Det har endelig roet seg nå, men er fortsatt "uggen" i kroppen. Noen som vet?
harmonia Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 hm.. Kanskje det er noe som går.. Jeg har hatt omganssyke siden i går.. Kastet opp alt jeg har spist og mer til og litt diarè. Det er så ubehaglelig.. Jeg tror ikke dette går så mye utover babyen, for den tar til seg den næringen den trenger uansett.. Men jeg tror det er verre med oss.
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, jeg har jo hatt omgangssyke før når jeg ikke har vært gravid. Men nå er det ti ganger verre. Det hjelper ikke akkurat at ungen er helt hyper inni der og sparker mot allerede vonde tarmer.Får håpe det snart går over, for akkurat nå lider jeg. SytSyt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå