Gå til innhold

Surkling/tung pust hmm???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier babyer å være det? Har en liten en på 15dager som surkler og stresser veldig. Noen som vet hva det kan være? Vurderer legevakten når den åpner. Ingen feber og spiser godt og er en god del våken men han virker som han er veldig missfornøyd og plages av noe. Er mitt første barn og blir litt lei meg og redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært borti det samme, lillegutt på 5 uker har hatt tung pust og piping i brystet av og til. I våre tilfeller har han trekt pusten tungt et par ganger, nesten slukt luft, før han har roet seg igjen. Første gang vi hørte det ringte vi legevakten (ble så klart bekymret!), der de blant annet spurte om han roet seg raskt, om han var i god form ellers og spiste/ sovnet som vanlig. Ikke så lett å si hva som er "vanlig" når han er så liten, men ettersom han spiste godt og sovnet rolig etterpå fikk vi bare beskjed om å følge med på han. Men hvis han surkler og stresser veldig (puster med hele seg) ville jeg tatt en tur til legen. Hvis han bruker mye krefter på å puste, kan det jo være det er derfor han er misfornøyd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...