ninen Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 I år må d jo kjøpes tre farsdagsgaver, til min far, til svigerfar og mannen min som er gutten min sin far.. Men hva skal jeg kjøpe? Noen som har tips, ideer? Vi har jo så mye fra før de fleste av oss her i Norge..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 når er det det er farsdag igjen egentig?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Er det ikke første eller andre søndagen i november?? Ikke helt sikker, men... Har ikke peiling på hva jeg skal gi den nybakte pappaen... Vil veldig gjerne gi noe stilig; ikke kopp med bilde eller t-skjorte med babyen på eller noe sånt. Det kommer ikke til å bli brukt. Kan hende Emil skriver et lite kort til pappaen sin;) Men må få en liten ting også. Venter spent på noen tips her!!
ninen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 D er andre søndag i november ja, 11 nov. Jeg vil også gi noe mer nyttig...Vurderer slips, så har han et nytt til jul.. men d er jo litt dyrt da..
Kahbean Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 I fjor fikk pappan her i huset et slips fra gutten og det ble han veldig glad for. Blir ofte brukt pluss at det da har litt ekstra mening når den kom fra sønnen hans! Vet ikke hva det blir i år.... kanskje sånn knapper til skjorta (husker ikke hva de heter...hehe) eller ei ramme med bilde av gutten som han kan ha på pulten på jobb!?
ninen Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2007 ja, d var jo genialt..kanskje jeg også skal fikse et bilde han kan ha på jobb:-) Takk for tips!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Bilde til pulten på jobb var jo ganske lurt faktisk:) Kanskje vi prøver det:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Her blir det en sesong av favorittserien på tv Alltid en grei gave:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 manskjett knapper er jo dyre.. hva gir man til en student??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå