Gå til innhold

Håpte jeg skulle slippe symptom-jakten nå...!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innstillt meg mye på at vi ikke kan få barn ved egen hjelp, og at vi reiser til Danmark på "ferie" over nyttår.

Men nå er det en uke siden EL og en uke igjen til IKM og symptom-jakten er i gang... hehe, ømme pupper, menssmerter, trøtt å hormonell.

Hehe... arg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke så lett å unngå akkurat.... det blir en vane som er vond å venne...

Skrevet

Ja det blir det, men er mer avslappet til det og vet tanta kommer, men klarer liksom ikke gi helt slipp på håpet om at den skulle sitte denne gangen, selv om muligheten for det er veldig liten..mer som minimal!

Skrevet

Lykke til! Håper du er gravid denne gang!

Skrevet

Takk stjernesmell....=)

Det håper jeg og, lurer på å kjøpe tester i morgen men skal vel klare å lavær en dag-to til=)

Skrevet

Ikke lett å vente.... Jeg kjøpte en del tester på nettet som jeg har liggende på lur...

Skrevet

hehe, ja nesten så jeg skulle gjort det selv... hvilke tester kjøper du?

Jeg har kjøte de her billig strimlene men føler liksom de er så "billige" om du skjønner=)

Men legen har sagt vi klarer ikke dette selv (mest sannsynlig) så det er jo litt håpløst da... hehe.. når har du IKM?

Skrevet

Jeg kjøpte billigstrimlene, og ja, det er ikke så godt å vite om de er sikre.... Kjøpte også et par staver, til bruk når/hvis jeg tror sterkt at jeg er gravid.... Brukte QR og CB sist måned. Har ikke testet CB digital. Har du? Er de mer til å stole på enn de andre, mon tro? Jeg har ikm på trosdag, tror jeg... Fikk mensen 22.sept. og hadde da gått nesten en uke over tiden (pga p-pillestopp, antakelig). Så har regnet med ca 5 ukers syklus denne mnd også. Tror jeg hadde el 11.okt.

Skrevet

Okay, ja lurer på å bestille noen billige å staver.. men får se=)

Har prøvd CB-Digital... det var den jeg brukte første gang jeg var gravid nå i mars... da hadde jeg svaaak pos QR ønsdag, negativ hos lege torsdag, pos EL-test fredag å pos CB-digital lørdag.. mistet mandagen...

Håper du snart får pos test da.=) Hadde du testet denne syklusen?

Jeg har IKM mandag å i dag var det rett hjem å ta av BH fordet sprenger i puppene.. stikker.. sikkert bare tanta som kommer...

Skrevet

Ja, testet i dag morges, men negativt... Tester på torsdag!

Skrevet

Hmmm,håper den er pos på torsdag=)

får sikkert testene mine jeg da, har jo sef allerede klart å bestille=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...