Gå til innhold

Ønsker å gå ned 5 kilo ganske fort...tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å føle meg litt vel til jul....og kunne tenke meg å gå ned 5 kilo, da mest rundt mage, rumpe, lår. Har noen tips til dette? evnt en nettside med tips? flatere mage etc? hva spise..menyer....

Takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi gjøre noe sammen? Jeg er i samme båt skjønner du.. |164 og 64/65 kg..AAARRRGGGH

Skrevet

Slutt helt å spise ting som inneholder gjær og sukker i en mnd tid, da er du raskt nede i vekt, hjalp meg iallefall..

Skrevet

hehe, ja...men hva? jeg veier også 64 kilo og er 165 cm, så er jo ikke mange kiloene før jeg føler meg vel:):)!!!! for det er bare magen og rumpestumpen som irriterer meg.

Skrevet

ikke gjær....må jeg bare spise knekkbrød da? for alt av brød og sånn inneholder jo gjær. sukker er ok det kan man lett holde seg unna.

Skrevet

Akkurat samme problem..Vi har kjøpt roapparat,og ellers spiser jeg kun knekkebrød,og frukt og middag.Men er ike så alt for flink til trimen desverre..Må skjerpe meg!!

Skrevet

Slenger meg på den med minus gjær og sukker. Og hvitt mel!!

Skrevet

Du kan spise brød bakt av surdeig, tror jeg...

Skrevet

desperat på en skala fra 1 til 10??

tror jeg vet om noe som kan hjelpe, kommer ann på.

Skrevet

hehe, desperat er jeg ikke. men etter to tette barnefødsler ser jeg med lengsel på de gamle gode buksene og at det bare er 5 kilo unna å få knept de igjen....og da må magen og rumpen minskes litt og strammes opp litt:)

Så er nok 3-4 på den skalaen.

Skrevet

men all hjelp er jo gull verdt. tror jo det er viktig å spise nok også. jeg trener spinning noen ganger og går litt noen ganger, men det hjelper ikke synes jeg.

Skrevet

da vil jeg anbefale etsundt kosthold og tur ute hver dag. Har du så i vogn, kan du jo ta den daglige turen litt lengre. Gå steder med mer oppoverbakker o.l, gjør underveker for mage,rumpe og lår.

Yoga om morgen/kveld hjelper også, pluss at det gjør deg mer thvilt og du sover bedre om ntta. (kan gjøre under på sexlivet også =p )

Skrevet

spis lite og ofte, hver 3.time.

drikk vann og kun vann i ukedagene.

ha en spisedag i uka, hvor du spiser hva du vil, drikker brus og bare koser deg - men da måå du være streng de andre dagene!

litt mosjon hver dag, minst 30 min. helst før frokost.

kutt ut karb etter kl 19 (dvs.spis salater/egg/kjøtt ved d siste måltidet! men ikke brød, poteter, ris etc.)

vei deg kun en dag i uka: på morgenen på spisedagen din, før frokost!

da skal du gå ned en halv kg i uka, for går du for fort ned vil du like fort bli skuffet igjen. følger du dette er det ikke bare vann du mister, men du tar bort fettet!

Skrevet

ser forresten at du etterlyser mat-tips:

frokost havregryn og vann i micro, med lett-syltetøy og banan på.

kyllingfilet, ris, masse salat.

tunfisk hvis du får d ned... annen fisk også!

wok-retter

egg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...