Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Er det nødvendig å bråke så fælt da?????? Starte kl 7.15 og hamre og borre og banke!!! HVORFOR KAN IKKE SÅNNE BYGNINGSARBEIDERE SOVE LITT LENGRE?!?!?!?!?!?!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet. De banker og slår utenfor mitt vindu også. Kjøp deg slike 'plug in's'. Sov i ro eller hva det heter. Funker som bare det:-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det funker IKKE!!!! De driver og borrer i blokka her... Kanskje jeg rett og slett skulle se om jeg fant en kjekk arbeider og spørre om jeg kan låne hørselsvern av han?? Hehe...
babygullz <3 vilde Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Finn den gamleste absolutt music cd'en du har, sett på annlegget på max, og gå ut å shopp...
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Nytter ikke med musikk heller... Den borringen overdøver ALT!!! Ugh...
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ah...det ble stille Kanskje de er ferdige med arbeidsdagen sin for i dag?? I morra flytter jeg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå