Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 PÅ FORHÅND: PASSER IKKE FOR DE SOM IKKE TAKLER SNAKK OM SNØRR OG BLOD ,-) Mannen holdt på å besvime i natt, jeg og poden har vært plaget med forkjølelse i noen dager nå og han våkner om natten med helt tett nese. Da må hans forhatte snørrsuger fram og plutselig var den full i blod. Mannen skrek til så jeg kom løpende i nattkjolen. Men dette er da vel ikke noe farlig? Tenker at når jeg selv har snytt meg ørten ganger i løpet av et døgn så kommer det jo gjerne blod i lommetørklet? Nå er det sårt og fullt av størknet blod i nesen hans, da kan man vel ikke putte saltvannsdråper i? Ellers noen tips til å ta knekken på denne sørens forkjølelsen? Tror poden og jeg smitter hverandre på nytt gang på gang for vi har vært syke siden torsdag....Nå har begge også fått løs mage, er det mulig???
mammasgo`jente Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Har aldri opplevd blod i snørrsugeren her ihvertfall. Synes det hørtes litt skummelt ut. Kanksje du skulle ha snakket med lege eller hs? Tror jeg hadde gjort det. Jenta mi var syk i to uker hun. Skikkelig pottetett. Det eneste som hjalp var vanlig nesespray og mm. Saltvann hjalp absolutt ikke. Snørrsugeren funket bare etter at vi hadde bløtt opp snørret hennes med enten mm eller nesespray. Fæle greier når de søte små er forkjøla.
beibiboom Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 joda, vi brukte snørrsuge mye i begynnelsen, og det kom alltid blod... jeg ble jo litt usikker og ringte hs. De mente at den kunne ha skrapt borti den tynne huden inni nesa, og at det var dette blodet som kom ut. Det ser jo mer ut enn det er også - de blandes jo med slim og snørr... jeg slutta å bruke den, og gav henne heller saltvannsdråper alene- følte dette hjalp og a hun svelget (ehh) snørret i stedet.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hørtes gjerne veldig dramatisk ut, det var ikke mye blod altså og nesen ser bare litt sår ut inni. Vi har måtte ty til snørrsuger, lommetørkle og nesedråper i ca 1 uke nå for er konstant snørrete. Har kontaktet hs tidligere og hun har sagt at noen barn rett og slett er mer snørrete enn andre. Allmenntilstand ellers helt fint, god appetitt, ingen feber, fint humør, leker osv. Andre som mener at jeg burde kontakte lege?Takk for svar altså men ble litt usikker her jeg for renner ikke ned døren til legen så lett. Burde jeg kanskje heller kjøpe en ordentlig nesespray? For saltvann funker ihvertfall ikke på meg når jeg er tett HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Sendte sambo på apoteket nå for å få råd derfra. Jeg har ventet i det lengste på å bruke den snørrsugeren for han hater den intenst og det blir en kamp. Men når neseboret er totalt tett og han ikke får sove så ser jeg ingen annen løsning. Har bygget opp sengen slik at han ikke ligger helt vannrett, det hjalp ihvertfall meg å ligge på to puter istedenfor en. Huff, forferdelig å være syk samtidig som sykt barn men heldigvis har sambo ferie nå så han stiller opp. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå