Snartmammatilto :-) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vi har fått tak i en potensiell barnepike for englebarnet vårt (16 mnd). Hvor mye er det vanlig å betale? Barnevakten er 16 år gammel. Jeg tenkte å gi henne 200 for å sitte barnevakt midt i uka og 300 i helga. Er det en grei pris? Jeg kommer til å kjøpe inn litt mat (pizza?) og litt snacks også. Setter pris på å få svar!
Snartmammatilto :-) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Kanskje tre timer hvis det er på hverdager og litt lenger hvis det er i helg.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 syns det hørtes helt greit ut! Ho må vel bli fornøyd med det, hadde jeg blitt iallefall;)
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg synes det hørres helt passelig ut. Jeg pleier og gi min søster 150- 200kr når hun sitter barnevakt hvis vi skal en tur på kino etc! Hadde nok gitt litt mer hvis hun ikke var søsteren min da.... Hun er også 16år.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 jeg gir 60 kr timen til min barnevakt uansett om det er hverdag eller helg. Hun er 16 år og veldig fornøyd med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå