Meg og gutten min Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 har fått en slik cd i posten som man skal høre på mens man går gravid for babyen. la meg på sofaen og satte lyden bra opp, og herregud lillegutt er jo helt gal i magen min;) kanskje han ikke likte musikken, for det gjorde ikke jeg:)
Erisa* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 hehe:) Ungen min reagerer voldsomt på DDE.. Vet ikke helt om det er et godt eller et dårlig tegn;p
Meg og gutten min Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 hehe DDE ja:) det er jo utorlig merkelig da. tror jeg skal slå den av jeg, får vel hjertestans der inne sikkert.. hehe. tenkte kanskje jeg skulle finnne noe musikk som han kan begynne å høre nå, som vi kan fortsette med når han kjem ut jeg da:) men han må da ikke bli urolig da;)
Erisa* Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg hører en del på klassisk musikk, spesielt Mozart. Har hørt at noen forskere hadde funnet ut at barn som hørte på Mozart mens de lå i magen ble mer intelligente enn andre barn:) Og det er jo fint å høre på for meg også Ellers hører jeg bare på den musikken jeg liker selv, jeg. Tenker at lille tuppa liker nok at jeg vugger litt til musikk jeg liker. Prøve å overføre litt god musikksmak;)
Knotten2 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Mens min førstemann var i magen, hørte jeg mye på Red Hot Chili Peppers. Etter han var født - de første månedene - var dette vidundermedisin når han var urolig. Hvis han gråt og var utrøstelig var det bare å sette på denne CD'n, og vips så var han helt rolig. Merkelige greier, men det er helt sant! Skjedde mange, mange ganger!
mine små alver... Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 oi..hehe kanskje det stemmer? jeg hørte også på mozart for å roe ned datteren min i magen. Hun leser og skriver nå....og er 4 år!!!Skrev navnet sitt som 2 åring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå