Gå til innhold

November: Jippi! Barnehageplass!


Nr-3-i-Magen

Anbefalte innlegg

Vi har endelig fått barnehageplass, begynte å bli litt stressa nå, og det blei mer nervepirrende enn nødveldig, da det blei loddtrekning mellom to familier om en helplass og en halvplass, hvor vi begge ville ha helplassen. Og vi fikk den! Juhuu!

 

Men hva må vi kjøpe inn til barnehagestart da? Vi har to utedresser, regnvotter, vanlige votter, tøfler og luer. Hva mer trenger vi? Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sko? hehe, men det tror jeg du egentlig har tenkt på:)

Ull eller fleeceklær til å ha under dress, regnklær, hals og så er det greitt å anskaffe seg gode myke joggedresser el lign til å ha på inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko ja... Vi har et par elefanten goretex som er litt for store ennå, også har vi sånne regntette fora booties fra stonz. Regntøy har vi også. Får kanskje kjøpe litt mer ull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vogså et par slike og et sånn superlette vanntette sko, husker ikke va de heter, men veldig gode! han har ikke begynt å bruke sko da, venter ei stund til jeg:) Han begynner ikke i barnehagen før i januar så.

Lurer på om han trenger slike cherrox, men vet ikke. Tror jeg bare ser det an når han begynner i bhg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...