polarn & pyrene Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 til jenta mi på 2 1/2 år att hun skal bli storesøster? Dere som har flere barn, når fortalte dere det og hvordna har de reagert på en ny baby i huset?
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Eldstemann fikk vite det med en feil da farmoren hans (dvs min xsvigermor) greide å spørre om han gleda seg til å bli storebror! hehe.. Grrr... Da var jeg vel rundt 13-14 uker på vei. Denne gangen så vil vi vente, til UL eller noe. Slik at det ikke blir evig ventetid, for guuuud som den gutten masa om når den babyen skulle komme
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg fortalte det vel litt tidlig, tror jeg... For flere mnd'r er lenge og vente for de små! Jeg sa det vel i mai, og lillebror kom i september. Snuppa ble også 3 i september, så er vel samme aldersforskjell på dine. Ny baby i huset...nja, det går bra. Hun er ivrig, VELDIG ivrig, og det er desverre ikke alltid jeg har tid til at hun skal bytte på lillebror, eller kose med han når han gråter av sult.. Men stort sett så bryr hun seg ikke.. Hun er kjempestolt av han når vi er ute "vil du se på lillebroren min?? han eeeeeeeer så søt!!!" )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 jeg hadde med meg lillegutt på 3 år til legen før jeg var 12 uker på vei, og da sa de det til han at han skal bli storebror, herregud lenge før vi hadde tenkt å si noe. Han har ikke glemt det for å si det sånn. Blir lenge å vente for han, jeg er bare 16 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå