Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Ærlig talt jenter, tror dere noen kan spå om fremtiden, legger dere deres største ønsker i hendene på en kvakksalver av en kjerring som tror hun kan se fremtiden, en person som sikkert er mer i bingohallen enn i ,studier med fremtidsberegning, snakk om å la den halte lede den blinde
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 En halt person kan vel fint lede en blind...?
viny Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Det er ingen som har bedt deg som ikke ønsker å bli spådd å kommentere denne siden. Om folk er i bingohallen eller på tivoli er meg revnende likegyldig og det burde det være for deg også. At det er mer mellom himmel og jord er vel en kjent sak og det er slike uttalelser som dine som lager dårlige energier her inne. Forresten så er det kav umulig å studere fremtidsberegning her må det intuisjon til og evner ellers så er det dessverre umulig å forstå kort og lese fremtid. Og dessuten visst kan en halt lede en blind og en blind kan også lede en halt hvis stokken er god nok. Tenk deg om neste gang du kommenterer denne siden det er fullt av andre sider som kanskje passer bedre for deg.Dessuten så er du rimelig feig når du går ut som anonym. Beklager men nå ble jeg virkelig provosert. Hilsen viny
lucky1 Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 tusen takk viny:-) så mange idioter som legger inn sånne innspill. Skuffer meg når mennesker går på det som er en stor del av meg. like mye som å være flink til noe spesielt, så er min intuisjon en stor del av hvem jeg er. og til "anonym": har aldri vært på bingo og det eneste jeg har gjort på tivoli er å kjøre karusell! Å HUSK vi gjør dette frivillig, jeg tar IKKE betalt. så jeg synes du skal holde deg for god til å "pønke" andre for at vi er "annerledes". Fei for din egen dør mener nå jeg. By the way: du motsier deg selv, du tror jo på gud... hmmmm er det bevist at han finnes, er det bevist at han skapte verden er NOE bevist at "han" har gjort? I dont think so
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 og hvem har du spådd her inne da? ser ikke noen som har fått svar verken fra deg eller andre siste tiden. og det er faktisk ikke "mange idioter" som legger inn slike innspill, dere klarer fint å skape dårlige vibber her inne helt på egen hånd.
viny Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Nei det er heldigvis ikke så mange idioter som legger inn slike innlegg , men det er jo tydeligvis noen. Jeg for min del har ikke spådd noen her inne bare spurt om å bli spådd og det anser jeg som en sak som ikke noen trenger å komme hit for å kommentere med en sur undertone i tillegg til å være anonym. Kranglesiden er for slike innlegg , her inne vil vi ha det gøy og bli spådd om vi tror fullt og fast på dette eller om vi tar det for det det er er helt opp til oss men vi trenger ikke noen som forteller oss hvor dumt det er . Og hvordan tror du at noen skal gidde å gå inn her for å spå når noen som deg sitter og skriver slike innlegg. Du er jo ikke nødt til å bli spådd hvis du ikke vil men vi som er her vi vil. Så nå må du slutte og være så negativ til oss, vi er ikke ute etter studerende fremtidsaspekter, men en liten spådom fordi det er gøy. Ha en fin dag. Hilsen viny
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 hei viny, det er anonym over her (under lucky1). innlegget mitt var ikke rettet til deg men til lucky1 so hevder å kunne spå, men som jeg ikke ser noen spor etter å ha gjort det. det er derfor jeg spør. jeg er for øvrig ikke HI. det er ikke mye gøy her inne da, det virker jo som det least happening forumet på hele bim. og den sure undertonen er du jo fullt innehavende av selv. jeg har ikke vært begativ til deg i det hele tatt, unnskyld meg. og det å være anonym er faktisk min rett her inne. ha en fin dag du også.
viny Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg synes ikke det er greit å være anonym her inne når man kommer med så massiv kritikk, da forventer jeg at man står for det man sier og mener med nick. Og det er akkurat slike innlegg som dine som tar det positive bort her inne. Det er dessverre ikke bare deg det gjelder men jeg skjønner ikke vitsen ved det. De som spår her inne gjør det gratis alle er sikkert ikke like flinke men de er med på å skape atmosfære her og vi som ønsker å bli spådd gjør det fordi vi ser på det som underholdning og det er både spennende og intressant. Det er ikke mulig med studier om fremtidsberegning på dette dette er kun gøy og som du selv skriver så er det slik at menneskene spår men vår herre rår . Ja det stemmer det men jeg er helt sikker på at vår herre synes det er greit at en spåkjerring sier det hun ser i kortene det avlaster jo sjefen sjøl litt. Ha en fin dag i dag også hilsen viny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå