Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Alle inne her er jo tanter jo, men ikke jeg. Det virker som det er stass¨å være tante. Men jeg har enda ikke blitt det. Søstra mi er 23 år og jeg har nå mast en god stund på henne om å snart bli tante. Jeg elsker å være mamma og har en sønn på 3 år og 3 mnd og venter en liten en til i april. Og jeg vet søstra mi elsker å være tante. Men jeg vil også bli tante. Hun vil bare gjøre fra seg skolen først sier hun.
Holly❄️ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 nei, huff og huff! Tving henne til og slutte skolen, og få barn med en gang.. slik at du blir tante!! (Hørtes litt ego ut ) Er ikke tante jeg heller, har to søstre, mannen min har en bror. Men blir nok lenge før jeg blir tante likevel... Men gleder meg selfølgelig til og bli tante:)
hit og dit Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Noe av det verste eg visste før eg vart mamma var alle desse mødrene som skulle fortelle meg kor fantastisk det var å vera mamma og at eg burde bli det og. For meg var det som om dei ikkje respekterte mitt valg om lang utdannelse. Eg var både egoistisk og sjølsentrert som ville gjere det først. No når eg har blitt mamma så er eg veldig påpasselig med å ikkje mase på andre om å sette igang. Se på det slik: når søstra di er klar for barn så er du ferdig med småbarnsperioden din, og har kanskje enda meir overskudd til å glede deg over tantebarna.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hun skal få gjøre fra seg skolen, men jeg gleder meg til at jeg blir tante en gang. Hun er jo ganske ung ennå også så det er ikke noe stress. Og hun bør vel også få seg en jobb før de får barn også. Det er ikke vanskelig å få jobb for henne da. hun skal bli førskolelærer
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Men enda vil jeg bli tante. så jeg er nok litt egoistisk der, men jeg respekterer det at hun vil vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå