Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 datt ned trappa i dag jeg... noen få steg bare, men slo rompa skikkelig. nå har jeg stikkende smerter iblandt på venstre side, mensverk i magen og ryggen... föler jeg har ringt så mye så vil ikke mase unödvendig heller. er 18 uker i dag. noen som har råd?
BabyBoy87 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 om dette var meg ville jeg nok ringt fastlegen og fortalt hva som hadde skjedd, og om smertene!!! Så kan han vurdere om han vil se på deg eller ikke..
Erisa* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Å, stakkars du! Det høres ikke godt ut! Jeg tror jeg ville ringt føden, jeg. I alle fall hvis det ikke roer seg i løpet av de neste timene. Du kan jo legge deg på senga og ta det helt med ro i en time, og se hvordan det går. Hvis du fremdeles er vond i magen og ryggen, så ringer du.
Plopp Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ring!! Tänk inte på att du tycker du är tjatig.. Det har säkert gått helt bra men eftersom du är orolig så ringer du!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 tenkte slappe av litt å se om det gir seg... er veldig forkjölet så når jeg nös kjente jeg liksom at det ploppa i trusa... skjekka og da var det som en slimklump meed blod i.... HI
Erisa* Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Blod = ring til lege. Det syns jeg du skal gjøre, altså! Det kan godt være ingen ting, men det er det fint om en lege eller jordmor kan finne ut av, ikke du selv. Håper det går bra:) Oppdater oss på hvordan det går, da!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Heisann. Hvordan gikk det med deg?
Athina' Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Man SKAL rine føden når man ramler, på grunn av faren for morkakeløsning! Så ring i vei så du får tatt en sjekk. Ei venninne av meg ramla ned 5 trappetrinn nå når hun var 32 uker og ned på rumpa, hun kjente på auer å sånnt og kontaktet ikke føden. Dagen etter fikk mannen hennes nyss i dette, og fikk henne til og ringe, og jm på føden ble sinna på henne for at hun ikke hadde ringt etter det hadde skjedd, for det var livsfarlig for henne og babyen hvis det var noe som hadde skjedd med morkaken. Heldigvis var alt bra :-) Håper alt er bra med deg også og at du tok den tlf til føden :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 hei dere. ringte legen og fikk komme inn. i og med at det var en hastetime fikk jeg vente kjempelenge for å komme inn, ringte 14.49 og kom inn til legen 1650. han klemte på magen og hörte på hjertelyden men ikke noe mer... har fortsatt murring i ryggen, men smertene i magen har gitt seg.. nå har jeg bare de vanlige kynnerne jeg bruker å ha. HI
Jordbæret <3 Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg datt ned trappa da jeg var seks mnd på vei med første barnet. Jeg slo meg skikkelig, landet på magen og fikk masse kraftige kynnere etterpå, og vondt i ryggen. Men ikke noe blod da. Dette barnet er nå 17 år :-) Krysser fingrene for at det går bra med deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå