Gå til innhold

Er det bare meg eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som var utro mot meg for 1,5år siden. Vi skal ha barn nå på nyåret. Jeg begynner sakte å bygge opp tilliten til han, men han har vært ute og drukket med kollegaene sine litt mer ofte i det siste. Lønningspils og slikt. Jeg reagerer kanskje fordi han har vært utro, men hadde det vært greit for deg at kjæresten/samboeren/mannen din setter tunga/slikker på kinnet til ei kvinnelig kollega eller at hun kysser han på kinnet? Virker som dem er ganske godt brisne på bildene da. Har forekommet ved flere lønningspils sammen. Og er det normalt for en kar å ha litt hardt klemmetak rundt ei kvinnelig kollega når man tar bilder. Er kun de to på bildene. Han har ikke tatt slikt klemmetak rundt sine andre gode venninner, kun meg. Tenkte å si ifra at jeg vil at han skal ta det litt med ro når han drikker, men om jeg drar det litt for langt? Vi har vært sammen i over 5 år, og dette blir vår førstefødte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet ditt er nok tillit fremdeles, og det er godt forståelig. Han har vært utro mot deg, og det er det verste sviket man kan gjøre mot sin partner. Han har i den siste tiden også begynt å drikke oftere, og virker da til å bli litt for glad i en av sine kvinnelige kolleger på jobben, henger jeg med så langt ?

Jeg syns du har rett til å si fra om du syns han går for langt, det er jo ikke helt heldig om det er mange klemme/kysse bilder av samboeren din sammen med den samme kvinnelige kollegaen gang på gang. Dere venter tross alt barn sammen, og tilliten er ikke helt på topp enda. Ja, du har rett til å si fra om at han bør trå litt varsomt i døra.

Lykke til.

Skrevet

Det er ikke alle en sånn oppførsel er naturlig for, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...