Gå til innhold

Gud, for et godt menneske jeg er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg ga til tv-aksjonen i går ("hele" 300 kr) og jeg gikk som bøssebærer og brukte 2,5 timer på det. Var til og med rodeleder og hadde ansvaret for 2 andre som gikk også. Gode gjerninger, forsåvidt, men jeg har ikke gitt til noen andre formål i hele år. Allikevel gjør visst min lille innsats i går meg til et fantastisk godt menneske og mye bedre enn dem som gir på månedlig basis til andre saker og holder seg til det, i stedet for å støtte tv-aksjonen. Summen de gir i løpet av et år er langt større en min, men til tross for det sier opinionen her inne at jeg er best. Merkelige greier, det der...

Ikke meningen å starte en ny diskusjon, bare en liten oppsummering av diskusjonene så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, begynner å bli litt sirkeldiskusjon etterhvert.

Jeg er mest perfekt for jeg gir både hver mnd og i går! Så det så! ;-)

Skrevet

Hehe, du sier noe der ;o))

Noe å tenke på for enhver vil jeg tru ;o))

Skrevet

Synes det er fint at folk gir uansett. Og så synes jeg vi skal få lov til å ha en god følelse for at vi støtter en god sak, uansett om den følelsen er lite politisk korrekt...

Skrevet

Helt enig! Jeg hadde jo en god følelse i går da jeg var ferdig, men jeg nekter å gå med på at mine 2,5 timer og 300 kr er mer verdt enn andres faste bidrag gjennom året. Hvorfor skal liksom tv-aksjonen være det beste av det beste?

Skrevet

Er veldig enig i det du sier, selvfølgelig har ikke TV-aksjonen noen særstilling på godhetsbarometeret, men det er noe fint med slike aksjoner som favner hele folket. Vi gjør noe sammen, og setter fokus på en god sak hvert år. Og dét synes jeg er bra.

Skrevet

Det synes jeg også, ellers hadde jeg jo ikke giddet å være bøssebærer. Men når folk som gir si 500 kr i mnd fast får slengt i trynet at de er noen store egoister som folk blir kvalme av bare fordi de ikke putter en 50-lapp på bøssa i tillegg til de tusenlappene de allerede gir, så blir det for dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...