yogamamma Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Min datter har fått omgangssyke og jeg har termin på torsdag. Tenk om jeg får det? For det er vel ikke slik at jeg har bedre immunforsvar rett rundt fødsel? Det er jo litt krise, om ikke jeg får den så kan jo mannen min få det, så jeg må føde alene. Og stakkars barna som må vere syke her hjemme uten mor og far kanskje, med hjelp fra folk som ikke er vant med spyende barn. Uff og uff. Noe som har vært bort i dette?
Snart mor til 3...? Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Idoform kan brukes av gravide, og det har vi god erfaring med når omgangssyke truer. Og drikk Cola! Lykke til!
håper på fulltreff Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 I følge min jm skjer det at folk føder selv med omgangssyken... Håper du slipper! Krysser fingrene for deg!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 omgangssyke får ihvertfall fart på ting!! det er sikkert... fikk truende rier jeg når jeg hadde det nå i uke 32... kom hvert 2 minutt i mange timer, ble værre for hver gang jeg kasta opp... men det roa seg heldigvis. får håpe du slipper å føde med omgangssyka!
yogamamma Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 fytti grisen. Ja, da er det idoform på handlelista. Flere tips????????? Drikker eplecidereddik, men er jo plaga med halsbrann og det er bensin på bålet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå