Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Da rekker jeg nemlig å få begynt med pergo denne mnd! Er jo 14 dager over nå, og da kan den jaggu holde seg borte i 4-5 dager til! Skal på ferie første uka i november og kan ikke begynne med pergo hvis TR kommer før den tid. Da får jeg nemlig eggløsning midt i den uka da jeg er borte fra mannen min. Og det er jo bortkastet
babygullz <3 vilde Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hva er pergo?? og når du er 14 dager over, tror du ikke kaskje du er blitt graviD??? =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Kanskje majja har blitt sanndrømt;-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg fikk TR for fullt i dag!!! Jippi, og da holder det akkurat før mannen min blir borte ei uke!!! Jeg har renet på det, har kanskje EL på bursdagen min den 10 nov :-) Tenk hvilken bursdagsgave det kan bli :-) Så får vi håpe at tanta di blir borte noen dager til :-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 babygullz 20pp: Pergotime er eggløsningstimulerende tabletter Dollypopp: hehe...tviler nok på at Majja er sanndrømt gitt Men er ikke TR dukket opp til torsdag, så blir det ny test før akupunkturtimen Turva: Så godt at du slipper gå og vente lengre da. Vi satser på at spiren sitter på eggløsningsbursdagen din
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ja! Og det pussige var et egentlig skulle han være borte i uke 45, men så ble det flytta til uka etter, og da passer det helt perfekt! Tenk at flaksen for en gang skyld var på min side :-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Krysser fingrene for deg Turva Og så satser vi på at pergo i kombinasjon med akupunktur funker her hos oss neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå