Mille** Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Unnskyld språkbruket, men jeg føler jeg har god grunn, har fått mensen igjen, og det er bare 2 uker siden sist jeg hadde det!! Bruker ingen prevansjon, så her er det ordentlig mensen med smerter og masse blod! Dritt!!! Noen som ikke bruker prevansjon som har opplevd dette, og da som ett engangstilfelle? Orker ikke tanken på såååå kort syklus!! Buhuuuu......(
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Neimen, stakkars JoSoMamsen :-( Har ikke opplevd det samme. Går på minipiller og blør konstant - grr!! God bedring.
Mille** Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Buhuu....ja, det er skikkelig synd på meg, har dritvondt i magen og korsryggen og skal på senvakt i tillegg! ( Minipiller er noe dritt ja, gikk på de etter nr 1 kom og blødde konstant. (
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Knask nedpå noe Ibux... Syns synd på deg altså =( Jeg pælmer snart de drittpillene i dass og går i sølibat ;-)
Mille** Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Har knaska ibux og paracet, hjelper litt men ikke nok. ( Hehe...jeg kasta minipillene mine etterhvert, men gikk ikke i sølibat, hvilket resulterte i et svangerskap (på utsiden av livmoren riktignok) 4 mnd etter at nr 1 kom. Anbefales ikke... ;o)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, det vil jeg tro... :-/ Vil ikke ha noen svangerskap "what so ever", så da er vel sølibat tingen. Har lyst å begynne på de gode, gamle p-pillene mine igjen. Myye bedre ;-)
Mille** Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Sølibat ja, hehe....spørs om samboeren din er helt 100 % enig i det. Hihi.... Har du vurdert spiral da? Begynner jo snart å bli for gammel for p-piller du. ;o)
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, jeg vet det... Frykter legen setter seg på bakbeina neste gang. Får vel vurdere alternativene, for sølibat er vel ikke et reelt alternativ i lengden ;-) Må bare bli ferdig med han der puppegutten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå