Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Sønnen min er nå 4 mnd og jeg lurer på om jeg kanskje skal slutte å koke flaskene snart. Er det for tidlig? Er litt usikker.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 De anbfaler å koke frem til 6 mnd.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 vi sluttet rundt de tider mener jeg å huske. Vasker de i oppvaskmaskinen =)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg fikk beskjed å koke frem til den lille var 6 mnd. Vasker de bare godt i såpe vann.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg tror egentlig jeg kommer til å koke de frem til vi flytter i ny leilighet med oppvaskmaskin.. De må da bli reine nok i den vil jeg tro:) Vet at de anbefaler å koke flasker til barnet er 6 mnd, men jeg har vel en følelse av at ikke alle gjør det.
Annemor83 Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Dere som koker til 6 mnd. Suger og smaker ikke deres babyer på lekene sine? Koker dere de også?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Koker ikke fra nyfødt engang, fikk beskjed på apoteket at å vaske i oppvaskmaskin holder!
Lille Sniff Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg kokte flaskene til begge mine til de var 4mnd, någår de i oppvaskmaskinen. Aldri noen som fortalte meg at de måtte kokes til de var 6 mnd, De har ikke tatt noen skade av det.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 er jo annerledes med melkeflasker enn leker synes jeg da!melkerester kan bli gaske skumle har jeg hørt.vet at de fleste ikke koker etter fire mnd,men jeg føler at det er tryggest.fortsetter nok noen mnd til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå