TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg forteller barna at jeg har en ny baby i magen, at de skal få seg en lillebror eller lillesøster til Guttungen på 4,5 år ser lenge på meg og sier; Nei det går ikke an mamma, for lillesøster sitter jo i vognen sin... Jeg forklarer at det er en ny baby i magen, men han stod på sitt at det ikke gikk an.....hehehehe Jeg lo så jeg gråt....
Erisa* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hehe:) Unger er morsomme! Når jeg fortalte at det var en baby i magen min til søskenbarnet mitt på 4 år, reagerte hun med å løfte opp t-skjorta mi slik at hun kunne se navlen min, og kikka ned i navlen. For å se etter, liksom:)
Niem og Patrick Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Min guddatter på 4 (da 3) hadde noen dager i forveien fått vite at vi skulle få baby, og når vi kom på besøk så kom hun løpende: "Malin?? Hvor har du gjort av babyen? Har du den ikke med??" Hehe, stakkar liten kom ikke på at hun kanskje måtte vente litt før den kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå