Xzux Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Flytter på møbler, skifter gardiner og slikt??? Jeg er igrunn ganske dårlig på det, er ikke så stort her så er ikke så mange muligheter ang møblene... og henger jeg opp gardiner og slikt henger de gaaanske lenge før jeg bytter....:/
nepomuk Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Nei, men så har vi flyttet 6 ganger de siste 5 årene også da, så har vel ikke hatt det store behovet...
jordbær mathilda Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Gardinene bytter jeg innemellom. Huset vårt er veldig vannsklig å ommøblere, har prøvd men det blir ikke bra. Det må nok bli som det er her!!!
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, men det er fordi vi sliter litt med oppvarmingen om vinteren og for å finne riktig plass til alt
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 JA, vil nok min mann si, hehe:) Flytter gjerne på møblene og henger opp nye gardiner. Fant nettopp igjen noen kjempefine gardiner, som jeg trodde vi hadde kastet i siste flyttinga. Ble så glad og gleder meg stort til jeg kan henge opp de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå