Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg jobber kvelden på julaften, så vi skal feire på lille julaften istedet! Da kommer mine foreldre, bror og svigerinne hit! Gleder meg til å feire første jul i eget hus! På julaften drar vi tidlig til svigers! Jeg blir der til jeg skal på jobb, mens junior og gubben er der frem til det nærmer seg leggetid! Hva skal dere da?
Gjest -<<- Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hjemme. Med venner og antagelig litt familie.
Kamomille Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 hjemme !!!!! både min familie og svigerfamilien kommer hit!
nepomuk Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Hjemme, bare oss 3 (meg, samboer og datteren vår)
snuppsi blir storesøster Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 I år skal vi hjem til familien min.....gleder meg som en liten unge jeg=) Feira hos svigers i fjor. Ikke akkurat det samme som å være hos sine egene. Bor 50 mil unna familien min, så derfor er det jo litt ekstra stas å feire jul der. Det blir snuppa sin andre jul og jeg regner med at hu blir spinnvill med alle de gavene=)
Kjærlighet <3 Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Ikke helt bestemt enda.... Men det ser ut til at vi spiser middag hos mine foreldre sammen med søskenene mine...Og så skal alle hjem til oss for å åpne gaver, spise kaker og drikke kaffe:-) (Pappa lager den beste middagen, og vi har bedre plass i stua for å åpne gaver:-) Og så hørte jeg rykter om at foreldrene mine så på utenlandstur i jula for hele familien så kanskje det blir det....
Mom2Two Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Vi skal være hos svigerforeldrene mine. De har også invitert foreldrene mine, noe jeg synes er utrolig koselig gjort (spesielt siden de da blir boende der, for de bor 70 mil unna). Blir koselig å være sammen alle sammen:-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 vi skal vel sannsynlig feire 1 juledag, står på arbeidshelg på julehelga og nyttårshelga så da jobber jeg julehelga og får fri nyttårshelga. Jeg vil også helst feire 1 juledag da samboeren til søstra mi kan være med, de feirer juleaften annethvert år hos hans familie og vår familie. Han var så fin en nisse i fjor og jeg vil ha han som nisse i år også. Jeg er så innstilt på å feire første juledag at det er for meg juleaften. Lillegutt kommer nok til å reise til foreldrene mine noen dager før juleaften da. Gleder meg til jul jeg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 hjemme hos foreldrene mine skal vi feire da, neste år blir det hos søstra mi. Vi har begge ferdig bygde hus neste år på denne tiden og vi synnest det er greit å feire hos de da.Kanskje tungvindt for oss å reise dit når vi da er 4 stk og de er alene men det er greit for oss. Det blir koslig å feire hos søstra mi også men det er igjen over 1 år til det ennå.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Hjemme. Feierer annahver jul med svigers og mine foreldre. Etter at vi fikk nr to er det helt uaktuellt å "farte" rundt.Jeg vil være hjemme så gutta kan legge seg i egne senger.Slippe å "tettpakke" osv....
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Vi skal feire det hjemme hos oss med min familie i år! Søster kommer med barn, så kommer lillebror og mor. Gleder oss så masse!
Cat.68 Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Vi feirer hjemme. Faren min kanskje kommer på besøk og så tenkte vi invitere svigers. men inget er bestemt enda ;o)) men hjemme blir vi uansett.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Hos svigers. Gleder meg ikke - spesielt ikke til å pakke alt i bilen og kjøre 5 timer med to små barn... Neste år vil jeg bli hjemme!
litakine og Theodor Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 hjemme hos min far sammen med han, hans nye kone og mine besteforeldre. Vi bor 200 mil unna, så det blir lang julefeiring... Egentlig hadde jeg og samboer tenkt til å feire jul hjemme, men det ble planlagt før jeg ble gravid, og så vil jeg så gjerne at de skal få hilse på theodor...
*Rutletutt* Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 Hjemme hos mamma og pappa - gleeeeeder meg:o))))
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 Mulig jeg skal jobbe. Har da fått ny jobb innen helsevesenet og med min flaks jobber jeg julaften. Men hvis jeg blir hjemme så feierer vi i eget hus med oss (mann og 3 barn) og mine foreldre med de to minste søskna mine og min søs og hennes sambo og min oldefar og farmor og mine svigers. Så totalt blir vi ca 15stk. Gleder meg. Vi har alltid vært mange sammen på julaften og storkoser oss.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 22. oktober 2007 #17 Skrevet 22. oktober 2007 Og hvissomatte onkel og tante får fri så kommer de og. Da blir vi 5 til.
hit og dit Skrevet 22. oktober 2007 #18 Skrevet 22. oktober 2007 Etter fire år i utlandet med kombinert "julefeiring" og eksamenslesing så skal eg endelig heim til Norge for å feire jul. I år blir det med svigerfamilien sidan far min er i nordsjøen, og til neste år skal me til min familie. Etter å ha feira jul med bøkene mine så mange år på rad så blir det rart å reise heim. Det har egentlig ikkje mangla på julestemning her, for denne byen pynter utrulig fint til jul =)
snuppelure 74 Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Svigers skal på hytta å feire jula i år, så da drar vi til mine foreldre å feirer jul hos dem sammen med broren min og dattern hans Kunne tenkt meg å feire julen i nye huset, men jeg er meget høygravid til jul, så jeg foretrekker å komme til dekket bord ;o)
lenej :o) Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 hjemme og på kvelden har jeg invitert til selskap her, med julekveldsmats-buffet, da kommer svigers, svigerbror m fam, svigersøster m fam og gudfaren til mini, så vi blir da 14 stk!! så gøy!!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 22. oktober 2007 #21 Skrevet 22. oktober 2007 Vi skal være hjemme. Svigers kommer kanskje, men jeg tviler. Gleder meg som en unge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå