Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Var på ul for en tid tilbake, jordmoren spurte om vi ville vite kjønnet, virket som hun så det da, for vi spurte ikke etter det. Og hun mente at hun så en liten guttebaby.. Veldig koslig, men jeg var ikke forberedt, var så sikker på at det var en liten jente der inne, og den følelsen vil ikke slippe. Merkelige greier. Når jeg var gravid sist fikk vi ikke vite kjønnet, men da sa min indre stemme jente, og det stemte jo.. Ble også henvist til Trheim på en ekstra ul for å underslket hjertet, litt skummelt men alt så fint ut sa hun. Men morro å se hva som gjemmer seg der inne, handler ikke blått riktig enda nei.. Men kansje de ser det i trheim da..?!
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hun var nok ganske sikker dersom hun spurte om dere ville vite kjønnet Men det hender jo at de tar feil i blant de også. Noe jeg har hørt er at det er mindre sansynlig at de tar feil når de sier det er en gutt siden de da kan se ''tingen'' hans. Og at det kan være mindre sikkert når de sier jente siden det KAN ha vært en gutt bare at tissen har vært gjemt. Men jeg tror det er ganske sjelden altså. Og om det henger på greip vet jeg ikke helt heller, mener bare jeg hørte om det i forrige svangerskap. Hvis det er en gutt, så vender du deg nok til tanken fort Har selv en gutt fra før og det er verdens mest kosete lille sjarmør!
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, ble ikke skuffet altså, var bare så overraskende, men jeg vet jo at jeg ikke er synsk. Veldig greit å få høre det da. sånn at man får seg en vekker og blir forberedt på begge mulighetene med en gang.. Håper de kansje ser noe i trheim,når vi allerede har fått en pekepinn på kjønnet da.. Hvis de ikke bare sjekker hjertet når det er det jeg er henvist for..
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 De ser sikkert etter hvis du spør Er jo greit med en dobbelsjekk. Og hvis de da sier gutt igjen er det nok ganske sikkert! Synes det er så greit å få vite kjønnet på forhånd jeg også, for da er man jo forberedt og det er lettere med tanke på hva man skal handle inn før den lille kommer. Men mest av alt må jeg innrømme at jeg rett og slett er alt for nysgjerrig til IKKE å vite... hehe. Lykke til i Tr.heim ihvertfall Blir spennende å høre hva de sier!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 De ser det nok i Trondheim:) Skal dit onsdag jeg på ekstra sjekk av hjertet pga vi mistet en datter med hjertefeil for 2 1/2 år siden. Var der med Lucas også for 2 år siden nå, han så de fort var gutt, hehe....tuten sto rett i været for å si det slik:p Nå har jeg vært i uke 13 på St.Olav men det er for tidlig for å si sikkert kjønn, men på lokalsykehuset her fikk jeg vite gutt i forrige uke....så nå skal vi se om de er enige i Trondheim:) Er i uke 20 nå. De sjekker forresten ikke bare hjertet selv om det er derfor du er henvist. De sjekker alle organer pga hjertefeil kan i noen tilfeller ha med annen sykdom o.l. å gjøre. Lykke til!!!!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 nå ble jeg urolig ...hehe jeg fikk vite att vi skulle få en jente til på ul torsdag...vi var i trondheim...håper ikke får en gutt som må gå me rosa klær
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Det var så vittig å lese innlegget ditt "baby i mars"!!! ) Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv! Ble helt paff da jeg så at "jenta "mi hadde pung... Det var jo helt feil, var bombe sikker på at det var jente der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå