Hannahs-mor06 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 For to uker siden hadde jeg 6 svaakt poasitive CB tester, og har mange symptomer på graviditet.. Var innom meny og kjøpte bare for moro skyld med en grav,test fra Kvinnekompaniet. Jeg hadde tisset for ca 30 minutter siden, og tok testen da jeg kom hjem..så urinen hadde ikke vært lenge i blæren. Testen var helt neg, og leste på pakka at urinen bør ha vært i blærene flere timer før man tester.. Men jeg har rrgnet ut at jeg er ca 1-1,5 mnd på vei..for hadde jo 6 positive CB"!! Skal til legen om en uke (laaang ventetid), men nå ble jeg helt kvalm... Hva tror dere? Jeg er vel gravid?? Må kjøpe en cb etterpå altså, jeg er skikkelig deppa her..har ikke hatt blødninger, og de positve testene jeg tok for to uker siden var jo positove over 10 dager ca..så kna vel ikke være en kjemisk greie heller??
*issi* Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Kan du ikke gå innim legekontoret og be de ta en test av deg? Behøver ikke vente en hel uke hvis du er bekymret. Det hadde jeg gjort om jeg var deg. Men ta en cb test hjemme først,i morgen tidlig for eksempel også stikker du innom legen og ber de ta en test sånn midt på dagen. De bør gjøre det hvis du er bekymret,jeg har i allle fgall fått lov til det,behøvde ikke vente en uke eller mere. Uff,det er ikke godt å gå sånn å vente. Men siden du har tstet svakt positivt,så er de jo veldig stor sjans for at du er gravid. Har du testet med morgen urin da de ble svakt positive?
*issi* Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ble litt skrivefeil ser jeg,gikk litt fort det her
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Enig med _mam_! Jeg ville tror du er gravid, men det er fælt å gå og lure. Den siste testen du tok var sikkert negativ fordi du akkurat hadde vært på do. Jeg skal krysse fingrene for deg! Du får holde oss oppdatert.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 huff da..Håper det er en billig dritt- test som viser feil du har kjøpt deg!! Har aldri hørt om det merket før..Har opplevd noe lignende selv..Testet svakt-svakt positivt på CB for 10 dager siden, testet også positivt dagen etter på CB el-test(som også slår ut ved graviditet)men dagene etter der igjen var alt negativt. Såååå skuffa!! Jeg testa de første gangene 6 dager før IKM, så jeg kan muligens ha hatt en kjemisk graviditet..men: mensen kom ikke, på IKM dag testa jeg negativt igjen, og nå er jeg 4 dager på overtid, og ingen tegn til TR. Idag etter frokost ble jeg bittelitt kvalm og tok en test igjen. Denne viste svakt-svakt positiv, eller skygge...skjønner ingenting. Testa du lenge før IKM med CB? krysser fingrene for oss..
babygullz <3 vilde Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 jeg har testet med kvinnekompaniets tester..men har ikke vært gravid da,så de har bare resultert seg negativt. Tror ikke det er testene det er noe galt med, men at du ikke hadde hatt urin lenge nok i blæren, siden du nettop hadde vært på do.. men test på nytt med en CB, og lever en urinprøve på legekontoret.
Hannahs-mor06 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for svar jenter! tok en CB nå, og den var svakt positiv igjen, så er nok gravid;) så lettet! og sant, urinen hadde ikke vært lenge i blæra, men jeg var sikker på at hcg nivået ville være høyt nå, siden jeg testet positivt første gang for tre uker siden....men vet fra sist graviditete at det tok lang tid før jeg testet positvt! brukte QR den gang, og den er følsom på hcg nivå 50, mens CB nå er følsom på 25.. Så kan nok hende at det er det samme denne gangen.. men strekene mine er hele og blå, så er ikke skyggextrek, og har hatt 7 streker etter hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå