Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det bare å innse de harde fakta - ryggen min takler dårlig lange dager på jobb og en noenlunde innsats hjemme...

Så, nå sitter jeg her og er 50 % sykmeldt.

Litt rart ja, er så vant til å være i vigør.

Men, må innrømme at det var godt å komme tidlig hjem fra jobb i dag. Gjorde unna noe småtteri i huset og nå slapper jeg av m pc'n i sofaen.

Har sett mange gode tips til aktiviteter i sykmeldingstida. Kommer nok ikke til å tilbringe hele dagen i sofaen ;P

Flere som er i samme situasjon?

Ha en fin dag

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet..det er veldig kjedelig men så har jeg ei lita tulle hjemme med meg,hun er bare 15 mnd så jeg har egentlig nok og henge fingrene i:-)

ditt første barn?

Skrevet

Har jobbet fulltid frem til idag, har fått 40% sykemelding. Litt rart å gå så tidlig fra jobb, men ....skal bli deilig med litt roligere dager.Har ikke lenger den samme enegien, nei!

Skrevet

hva har du vært sykmeldt for hele svangerskapet? Ikke noe sånn ondt ment, ble bare nyskjerrig:)

Skrevet

først så hadde ikke jeg gått ferdig permisjonen fra første svangerskap så jeg gikk da hjemme i permisjon..da den gikk ut var det mest lønnsomt for meg og sykemelde meg siden at jeg ikke hadde fast jobb.

Og måtte ha hatt lille jenta full tid i b.hage og ikke ane om at jeg fikk jobb eller ikke..

Skrevet

Jeg er 60% sykmeldt. Bekkenløsning og menssmerter. Jobber to dager i uka, det syns jeg går fint. Greit å ta vare på seg selv:)

Skrevet

Hvordan kunne du bli sykemeldt uten at du var dårlig? Antar at du ikke var dårlig,siden du sier at "det var mest lønnsomt for meg og sykemelde meg" pga barnehage og usikkert med jobb. Løy du deg til sykemelding? Isåfall ganske lusent gjort!

Man får faktisk permisjonspenger for neste graviditet på grunnlag av forrige rundes permisjon,dersom en får barn veldig tett. Men du gadd kanskje ikke sjekke det,var vel enklere å snylte til seg en sykemelding. Gratulerer.

Skrevet

nesten hele 1 sv.skap så hadde jeg bekkenløsning..nå så fikk jeg bekkenløsning ganske tidlig men ikke like mye som 1 gang.

var kanskje feil av meg og si sykemeldt hele sv.skapet..jeg hadde jo permisjon så gikk jeg over i sykemelding..

min permisjon ble ferdig i midten av august så da gikk jeg over på sykemelding.

Skrevet

Dette er mitt 3. barn.

Har 2 jenter fra før, 4 og 8 år gamle.

Ska jobbe halve dager denne uka - skal ha samtale m sjefen i morra. Så får vi se hvordan d blir framover.

Må si at jeg har en flott jobbsituasjon - kan stort sett styre mye av turnusen selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...