Gjest Ut på tur Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Da jenta var mindre fikk vi beskjed om at bæsjen skulle være sennepsgul ikke pesto grønn, nå er hun 2 mndr og i går hadde hun en bleie som var grønn. Er så usikker på om jeg skal ringe HS for jeg orker ikke være hysterisk. Har vært der så masse for hun gikk ikke opp i vekt i starten. (Var da vi fikk vite om den avføringen) Hun har fått litt mme de siste dagene kan det være årsaken ? Noen av dere som har erfaring ?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Der har du forklaringen. Siden hun får litt mme blir avføringa litt mere grønn. Helt vanlig.
prins 07, prins 10 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Her varierer avføringen fra sennepsgul til pesto grønn. Pesto i et par uker nå. Har tatt opp dette med fastlegen, og han sier at avføringen til små babyer forandrer seg hele tiden, at jeg ikke trengte bekymre meg (han er også lege på helsestasjon 1 gang i uka, så regner med han har peiling). Men det kan være mme, for når gullet bare fikk mm var den ikke grønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå