Gå til innhold

prestasjonsangst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo får prestasjonsangst i den mestfruktbare perioden.....vi kommer aldri til å få det til. nÅ er jeg sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frustrerende ja.. men hvorfor ikke la være å fortelle det når du er i din fruktbare periode? Jeg har hatt litt ustabile sykluser, og dermed har jeg sagt til sambo at "jeg aner ikke når jeg har el". Har ikke tatt el- tester eller tempet (skal begynne med det denne pp). Vi har vært redde for stress/ press, og bestemt oss for å kose oss så mye som mulig og når vi har lyst, så kommer spiren forhåpentligvis når tiden er inne. Skal derfor ikke fortelle sambo at jeg tester, er redd for at han også skal få prestasjonsangst. Foreslå en pausemnd., og ha sex fordi dere har lyst. Det funker i allefall her :)

Lykke til!!

Skrevet

jeg har prøvd å unngå å si det til ham, når jeg er mest frutbar osv.

denne pp begynte jeg med el test for første gang.

I går fikk jeg positiv el-test, og ble kjempeglad. Sa ingenting til ham nettop fordi jeg visste hvordan det ligger an med den prestasjonsangsten...men tror du jammen ikke det skjedde for d om??

Han kjenner meg og syklusen min for godt..

han skal dra bort i 3 måneder nå...så det blir hverken prøving eller noe som helst på en god stund nå..så hpet er ute til neste år

men ellers, tusen takk for råd:)

Skrevet

åhh.. hvis han ikke har reist allerede så får du prøve å varte ham opp i kveld da. med pos. el test i går skal det jo være mulighet for befruktning i dag.

Er skikkelig kjipt med samboere som reiser bort i pp..!!! min sambo reiser også mye i jobben, men som regel ikke mer enn 1 uke i slengen.. men veldig kjipt når han er borte akkurat de dagene jeg har (eller tror jeg har) el da.

Føler veldig med deg nå.. klem

Skrevet

åå, tusen takk:) det føles bra å ha støtte og medfølelse! skalfølge rådet ditt å prøve å varte han opp i kveld, hhehe;)

Håper du får ha samboen din hjemme når du får en positiv el test denne pp da!!!!;)

Hvordan ligger det an med testingen??

Skrevet

Ja, det MÅ du gjøre!Lag litt romantisk stemning, og kooos!! ;)

Sliter skikkelig med testingen her. Har som sagt en litt ustabil syklus, og har ikke kommet i gang med el-tester. (men har bestilt et lager fra billigtester i dag!)

den siste syklusen startet 22/9. den 13 og 14/10 (dag 22 og 23 i syklusen) hadde jeg el-slim og stikkinger i magen. Tok en u-stix (har slike på jobb) som ga utslag på proteiner begge dagene. det skal visst være et tegn på eggløsning. Men synes det var sent i syklusen da..?! Fikk en liten blødning på dag 25 i syklusen, veldig ulikt vanlig TR. (rødt/ rosa, væsketilblandet..) varte et par dager. Har hatt mange symptomer etter dette. brystene vokser, tempen har vært mellom 36,5 og 37 på morgenen de siste dagene, reagerer på lukter, murringer i magen, er kvalm og blir lett svimmel. Har også blødd i tannkjøttet. Vanskelig dette her!! Var nesten sikker på at jeg var gravid, for har aldri hatt slike sympt. tidligere. Men etter mine beregninger skulle IKM være i dag. Testet med QR gtest i morges, som var dønn negativ :(

Så da antar jeg at den lille blødningen jeg hadde var en litt for tidlig TR, og at jeg er inne i en ny pp.. skal i allefall ta i bruk el-testene så fort jeg får dem i posten, så jeg kan finne ut mer om denne tulle-syklusen min.

Du får ha masse lykke til i kveld! Krysser fingrene for at det blir en liten spire!! :)

Skrevet

åå, tusen takk for det!! :)

du har jo maaange graviditetstegn jo!!=)

ang EL'en din tidligere i mnd, da du hadde el-slim den 13 og 14/10, så syns jeg ikke det var sent å ha el på dag 22 og 23 i syklusen.

Jeg er på dag 21 i min syklus, og hadde positiv el-test i går..

Jeg trodde også min sykus var helt tullete før, men da gikk jeg ut ifra at jeg hadde 28 dager syklus...så kom jeg frem til at jeg hadde 32 dager syklus, og da stemte alt igjen.

Jeg tror du hadde el på dag 22 som du sier, og at du har blitt gravid..det er bare for tidlig å teste.

Vent til fredagen, så tester du da. Krysser fingrene for deg!!:)

Skrevet

hmm.. vel, får forhåpentligvis testene i posten om noen dager, skader vel ikke å ta en ny test på fredag. Er jo alltids lov å håpe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...