Gå til innhold

In case of emergency...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man bør ha med seg helsekortet for gravide i vesken slik at om det skjer en noe vil legene se at du er gravid? Det synes jo ikke helt opplagt på kroppen ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt det en gang mener jeg. Jeg har det alltid med meg.

Skrevet

tenk om du mister/ blir frastjålet veska?

Skrevet

Man skal vel ha det på seg etter det jeg har hørt, men jeg glemmer det ganske ofte.. Men når jeg pendler til skolen og blir borte i flere dager har jeg det med i tillefellet noe skulle skje og jeg må til lege/sykehus en plass jeg ikke hører hjemme..

Skrevet

Det er jo egentlig ikke noen stor krise om jeg blir frastjålet veska. Lege/jordmor har jo alt de har skrevet ned i journalen, så da måtte man evt lage ett nytt.

Skrevet

Var på riksen i helga med regelmessige kynnnere. Hadde vært på hyttetur uten helsekortet og rakk ikke reise hjemmom. De sa de anbefalte alle å ha det med til en hver tid, så jeg her det alltid i veska nå + at mannen min har en kopi av forsiden i lommeboka si i tillfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...