Gå til innhold

Fullmåne 26 oktober...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt rykter om at mange føder når det er fullmåne... :-) Jeg har termin 29 oktober, men det hadde passet veldig bra for meg å føde den 26. :-)

Noen andre som har tenkt på det? Er det BARE tull? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit for meg, kan godt føde da jeg! :)

Skrevet

Jeg fødte min sønn på fullmåne sist gang. Håper på det samme nå og. Termin 31.

Skrevet

Vet ikke om jeg tror så mye på det men...jeg er klar jeg! Selv om det nok er lite sannsynlig siden jeg har litt under 3 uker igjen!

Skrevet

Håper virkelig det, har hørt det samme jeg :-) passer meg ypperlig, det er nemlig min termin dato....

Men foreløpig ser det dårlig ut, ikke nope rier på gang enda hvertfall.....

Skrevet

Og det var 1 uke før termin t.o.m. sist gang!

Skrevet

jeg fødte 2 dager etter fullmåne på 1 så jeg satser på det denne gangen også:-)

Skrevet

Fusvalg på seng på Riksen! :-)

Skrevet

jordmor sa de av og til kunne se en opphopning av fødsler i dagene rundt fullmåne..jeg har termin 6.nov-men babyen kan godt komme før:-) f.eks lørdag;-) er så fryktelig spent!!!

Skrevet

har termin 4 november så jeg og kunne godt tenke med å føde den 26 oktober =)

hehe..

Skrevet

Har termin 26. også så da er det vel bare å holde av den dagen da, he-he.

Skrevet

Har termin 31 okt, men er helt klart for at han kan komme 26 hvis han vil det! Jeg er KLAR!

Skrevet

Har termin 27. oktober og har visst LENGE at det er fullmåne den 26. oktober. Jeg kan godt vente litt til etterpå så jeg kan få god oppfølging og plass på føden. Jeg er ikke av typen som kunne tenke meg å føde på venteværelse eller undersøkelsesrom!!

Skrevet

kvinner har visst siden urtiden at månen styrer menssyklusene deres og tidevannet, bl.a... jeg har også hørt at flere føder når det er fullmåne. blir spennende å se som det er tilfelle;)

Skrevet

Er klar for det ja!! Men har hørt at deter først 2 dager etter fullmåne. Den må liksom få virke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...