Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 jenta mi er nå seks uker..å hun plages så mye med magen, hun er stortsett bare misfornøyd, vil ikke ligge mye alene, må bæres og holdes, å ofte skriker eller sutrer hun likevel..hun sover bra på natta, er bare oppe å spiser, men på dagen sover hun ikke særlig godt, for hun våkner hele tiden fordi hun plages...jeg er stortsett alene med henne om dagene, og det begynner å bli veldig slitsomt, jeg må trøste henne hele tiden, så får ikke gjort mye annet, som f.eks husarbeid.. noen gode råd??
fox`y Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 huff kjenner til den dær ja.. prøv å gi henne litt sukkervann før måltidet eller mellom måltidene.d pleier å roe magen. d er vert et forsøk iallefall. legg henne på rygg og press bena opp mot bekken,masser magen,smør me krem:) Lykke til iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 har prøvd sukkervann, pleier å gi henne det når hun har fryktelig vondt, det hjelper, men er jo så synn at hun plages hver eneste dag.. hun promper en del, så hun får jo ut litt luft. har også prøvd å massere magen og presse bena opp... men takk for svar hvordan gjør jeg det me bæresjal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå