ha82 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har dere mye kynnere og mensmurringer, bare lurer..Og hvordan får dere dagene til å gå?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Joda, masse murringer..men IKKE rier...kommer og går. Hva jeg gjør på? Går tur...vsker klær, lager mat...handler litt...strikker, ser film..prøver å kose meg, ikke ergre meg..kan ikke få ting til å skje uansett.. :-)
ha82 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Det samme som meg.Ønsker at murringene skal gå over til rier! Skal prøve ikke erge meg..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Prøv.... kjenner du at magen blir som en ball innimellom, og liksom synker litt..så slapper den av igjen? Uten smerter..
ha82 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Ja! Har det sånn ofte.Og mange ganger i natt.. Betyr det noe??Skal til kontroll hos legen nå.Har lyst til å be han sjekke om jeg har litt åpning..Men vet ikke helt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå