Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Tenkte og koke fruktsaft til lillegull av epler og pærer. Fikk råd her inne om å fryse dette i terningposer, og bruke den kokte frukten til fruktmos. Men det blir sikkert en del fruktmos.. Kan dette også fryses og tines ved behov?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 JEG KOKER EPLE OG PÆRE MØR OG MOSER, OG FRYSER NED TIL MIN LILLE, AVKOKET SILER JEG OG GIR SOM SAFT, oi, ble store bokstaver men.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor lenge må det koke sånn ca? Og, går det greit å mose med stavmikser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå