Gå til innhold

Tenk så heldige vi er.

Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alle barn som betyr alt for oss. De er mirakler alle sammen og tenk at det er vi som er så heldige å få være mammaen til våres barn. Jeg ser på lillegutt og tenker hver dag at jamen er jeg heldig som får være mamman din. Han er jo verdens nydligste lille gutt synnest jeg og han smelter morshjertet mitt hver dag. I april blir han storebror forhåpentligvis, vi håper jo alt skal gå bra med den lille i magen, men det er jo ingen selvfølge det. Men hvert et lite barn som kommer til er et under. Dere er alle kjempe gode mammaer og alle gjør så godt de kan. Og husk på det at dere er den beste mamman som barnet deres kan få.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine betyr ikke alt for meg.

Ikke tror jeg no' på at alle barns mammaer er den beste mammaen ungen kan få, heller.

Sorry.

*kynisk jævel*

Skrevet

kanskje ikke alle mammaer er de beste, men de aller aller fleste er det faktisk. De aller fleste vil det beste for barna sine.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja nå var du litt kynisk! ;o)

Men på den andre siden, barna mine betyr ikke ALT for meg, men de betyr mest for meg i denne verden.

Jeg tror heller ikke at alle er den beste moren for sitt barn, men jeg tror jeg er det for mine barn. Selv om jeg nok i mange sammenhenger kunne vært bedre... men alt i alt, ja :)

Skrevet

jeg mente mest da, ikke alt. Men sønnen min er den som betyr mest for meg uannsett. Men er vi ikke heldige så vet ikke jeg, det er ikke en selvfølge å få barn.

Skrevet

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner.....

Joda, de fleste er godt nok forledre for sine barn og enda fler igjen vil sine barn bare vel, men er ikke alltid man får det til...

Men jeg skjønte hvor du ville med ditt innlegg, og dere er utrolig heldige som har en nydelig gutt å elske og skal få ett barn til i april :-)

Skrevet

Visst er vi heldige. Men, heldigvis, får da også de aller fleste egnede foreldrepotensialer i Norge barn om de ønsker det.

Skrevet

bra at noen skjønnte det, jeg tar det ikke som en selvfølge å få barn, og det er ikke alle som kan få barn heller enda de hadde vært kjempe gode foreldre. Adoptere er det ikke alle som har råd til enda de ønsker det aldri så mye. For alle kan ikke ta prøverørs. Ei jeg kjenner holdt på miste livet da hun fødte sønnen sin, det holdt på å gå galt med ungen også. HUn kan ikke få flere, men de ser seg ikke råd til å adoptere enda de er kjempe gode foreldre. Og det er mange som ikke kan få barn. Det er ingen selvfølge. Vi er heldige vi som får. Når jeg ser folk som er barnløse som er i 30 årene så passer jeg bestandig på å aldri spørre de om hvorfor de ikke har fått barn eller om de ønsker seg barn for det kan være grunner til at de ikke får det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...