camilyah Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Har vært våken hver natt siden fredagen, med oppkast,diarè å kvalme generellt, har hele tiden "mensen smerter" å klarer maks å ligge på samme siden 10 min. av gangen!er 37 uker på vei nå! Flere som har det slikt?
saray Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 har ikke hatt det sånn men kan ikke smerter i magen og oppkast være tegn på svangerskapsforgiftning??itillegg til synsforstyrrelse og vann i kroppen.ring jordmor du for sikkerhets skyld.det hadde jeg ville gjordt. hadde influensa 2 uker før termin sist med oppkast og diare men kan ikke huske å ha vondt i magen utover å være sliten etter oppkast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå