Gå til innhold

Spm. til dere med erfaring :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært våken hver natt siden fredagen, med oppkast,diarè å kvalme generellt, har hele tiden "mensen smerter" å klarer maks å ligge på samme siden 10 min. av gangen!er 37 uker på vei nå!

Flere som har det slikt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hatt det sånn men kan ikke smerter i magen og oppkast være tegn på svangerskapsforgiftning??itillegg til synsforstyrrelse og vann i kroppen.ring jordmor du for sikkerhets skyld.det hadde jeg ville gjordt.

hadde influensa 2 uker før termin sist med oppkast og diare men kan ikke huske å ha vondt i magen utover å være sliten etter oppkast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...