mor til to+en Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Skal være med på tiltak ved aetat, jobbklubb. Fikk vite at det går over 6 uker men at det ikke var hver dag. Noen som har vært med på dette og vet litt om det??
Eve Dallas Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ja det har jeg vært med på. Den gangen gikk det over 4 uker med fulle dager hver dag. Det er det mest vannvittig kjedelige dritten jeg noensinne har vært med på! Sorry altså, men det var grusomt. Og tro nå ikke at jeg var den eneste som led!!! Du blir behandlet som om du er en annenrangsborger som de må holde under prøysserdisiplin. Jeg hatet det!!!!!!!!!!!
Eve Dallas Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg innser at det ble en smule voldsomt, men alt kom veltende tilbake. Det som skjer i praksis er at du skal lære hvordan du skal skrive en jobbsøknad, du skal lære hvordan du oppfører deg på et intervju, du søker på jobb. Dette skal du altså hver dag hele dagen. Det er jo selvfølgelig mulig at de konsulentene du møter på faktisk er mennesker, men her i Bergen var de gjenlevninger fra en tidsepoke jeg ikke skal nevne ved navn...
mor til to+en Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Uff, høres ikke artig ut. sannheten er at jeg har vært på flere interjuv, men ingen vilo ansette meg, ha noe med at jeh er nesten 6 mnd på vei med en ny. Får bare tyne meg gjennom det da!!!
Eve Dallas Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Fikk du ikke slippe når du var så langt på vei?! De prøvde seg med meg en gang til når jeg var gravid, men da skrek jeg høyt. Jeg ville gått til legen og fått meg en sykemelding, du kan jo ikke klare å sitte på en steinhard pinnestol i syv timer hver dag når du er så langt på vei!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå